Wednesday 8 December 2010

I'm an Apple!


Ejat kata macam tikus mondok.

[-__________-"]


------------------------------------


School kiddos will always be school kiddos. No matter how matured they act, they will always be school kiddos. I read this one post of this one kid, so funny but sorry cannot share. (Jaga muka beliau kann) I went through it with Achik. So funny man! Urat kentut pun macam nak putus je. Stupid girl. Jealousy also bertempat, dik. Don't always jump into conclusion. (Sorry, Fit) :p  You came up with your own sick hypothesis, then you called yourself stupid was actually, a right thing to do. I enjoy dramas and hope you are too. But don't be so stupid lah. And yeah, mind your own manners as well. I have lot of things to care about. So yeah, broaden up your scope a bit okay. Maybe for now, you won't get it. But sooner or later, you'll know. 

Okay, maybe I'm writting too much. Let me get this straight for you.

GET A LIFE. 

I just don't have time to share things with anyone. Especially you. Don't think that you're special enough to get the treatment from me. But trust me. I did enjoyed myself reading yours just now. Hope you're enjoying mine as well. Toddles! :D

------------------------------------

Oh Oh Not to forget. HAPPY BIRTHDAY BABYBOO!!! AMIRAHKU, SAYANGKU, CINTAKU, KEKASIH HATIKU, P.A.--KU, ORANG KANANKU, LIMPAKU, JANTUNGKU, PUNDIKU, ..

(....) Okay enough. Heee. Selamat Ulang Tahun yang ke-19, Rempit!! Aku nak belanja makan, kau jual mahal. Bila aku miskin, time tu kau nak merajuk aku tak belanja. Bila aku kaya, kau jual mahal!! Offer aku datang once in a blue moon, tahu?!! Tengok?!! Time birthday kau aku nak berleter. Sebab harini aku tak berleter. Sibuk dengan Han Ki Ju. (Maafkan saya) Aku tahu aku dah khatam cerita tu berpuluh-puluh kali, tapi dia je aku ada? :p Jenab. Happy Birthday. Semoga umur kau diberkati. Nak kata umur dah panjang, tak juga. Makin pendek ada la. Terima Kasih kerana sentiasa disisi. Walaupun kau ada, aku tak layan. Kau datang sini, aku busy chatting :p Tapi dalam hati, kau tetap number ONE! Kau patut bangga sebab aku taip panjang lebar ni. Aku tak suka SMS panjang-panjang. Jari aku sakit nak taip. Kuku aku rosak nanti. Lusa aku dah terbang keluar. Semoga kau jaga diri baik-baik. Aku tahu dah macam surat cinta dah ni tapi takpa, aku pun dah lama tak tulis surat cinta. Pernah tulis sekali je. Itu pun zaman sekolah. (Bhahahah!) Sekarang aku dah besar. Aku tulis dekat blog. (bangga) Semoga kau tak nakal-nakal. Umur dah 19. Bila aku telefon, janganlah jerit-jerit. Sakit telinga lah. Tahi telinga pun menggigil. Kau tahu kau annoying kan? Walaupun kau ni takda lah baik mana, tapi Abah sayang kau? Aku benci kau. :p

Tapi terima kasih. Aku mengamuk ke aku maki kau ke, kau jerit lepas tu kau diam. Aku suka. Haha! Woi, dah menitik belum? Cepat lah menangis. Aku dah sweet tahap diabetes ni. Kau ni bukan selalu dapat surat cinta. Paperwork je banyak. Tapi bguslah. Kalau kau curang, aku bunuh kau. Kau cari nafkah baik-baik. Aku kan isteri yang cerewet. Dapat gaji, bagitau aku- Okay?!!

Sekali lagi, Happy Birthday! Selalunya aku wish orang "have a blast!". Tapi aku tahu, harini birthday kau macam neraka. Satu: Kau tak jumpa aku. Dua: Kau dah start kelas? Hahaha!! Kita sambut bila aku dah balik nanti.

Apa-apa pun, aku benci kau. You're the best!!

♥ (:

No comments:

Post a Comment