Saturday 26 February 2011

Yummy Tummy Yummy

Saturday. February 26, 2011.





Happy faces of Nur Affrono Yasmon. We enjoyed our non-fat-icecream while laying back watching "Justin Bieber" on play. Tolong lah jealous. Sebab sumpah pengkid tu aneh lagi weird. Tak faham betul dengan budak budak zaman laa ni. *Eceycey





Frankly I say, I did had my time today. From Tutti Frutti (Yasmon belanja!), Hot n'Roll, CoolBlog and finally, Kenny Rogers. Life is goood, trust me. Coming back wasn't a mistake. (Sebab Abah belanja lotion baru!) Dear, family and friends. You rock my world! :-* And Shamil did PROMISED to get me the grey wedges!! Yea saya dengki dia asyik belanja girlfriend dia. Saya nak kasut baru juga! Dia janji lepas jual fixie, dia beli. One pair for her, and yes one pair for me as well. Saya sayang adik saya. Peace.

Tambahan pula, saya terharu membaca blog princessamoree dan miradesire. Terima Kasih kerana tag saya di blog kalian. Heh Heh. Macam terharu juga lah sebenarnya kan. Hehehe. Ter-kembang pun ada juga. Heh heh :D

No comments:

Post a Comment