Thursday 1 July 2010

This Is My Girlfriend


Lalala..
Today saya kene marah.
Sebab Abah kata,
"Esok awak nak balik. barang satu pun tak pack lagi!"

Hehe.
Walaupun tak pack lagi.
Tapi semangat saya tetap berkobar kobar. ;)

Sedang saya berguling-guling.
Ieka telefon saya.

*ringtone*

Dia kata, dia dah otw ke rumah saya.
Saya sangat suka!

Kami bergossip bersama.
Kami bercerita tentang macam-macam.

Dia sepupu saya yang paling best!
Kami sekepala.
Kami memang rock.
Dan orang kata muka kami serupa.

Mungkin sebab pipi?
Ye, kami sama-sama tembam.
Kalau tak tembam,
Kemungkinan awak tu anak kutip. :P

Kononnya Ieka nak bertolak dari Mayang ke MSU
pada jam 3:30pm.
Tapi kami tidak puas bersama.
Kami tidak puas buat hal.
Oleh itu, Ieka ponteng kelas.
Ieka lepak di rumah saya hingga 6petang.

Kami bergelak ketawa.
Kami saling cuit-mencuit.
Kami kelihatan sangat bahagia.

Dia sentiasa beri kata semangat,
setiap kali saya putus dengan mana-mana lelaki :P

Dia sangat gedik.
Dia pernah berkata,
Kalau dia dilahirkan sebagai lelaki,
dia akan couple dengan saya.

Hehe.
Romantik kan?

Itulah Izzati Ismail yang saya sayangi. :)

Waktu malam, saya dan keluarga ke Pizza Hut.
Saya makan banyak.
Makan itu kegemaran saya.

Hari ini hari terakhir saya.
Esok pagi saya akan berangkat ke Lendu.

Saya akan merindui katil hijau saya.
Mr. Giraffe saya.
Air-cond saya.
Hot shower saya.

Dan Lingling saya. ='(
imsogonnamissyoulikechicken!!

No comments:

Post a Comment